MedyaFaresi MedyaFaresi

DHA'nın yanlış hesabı İBB'den döndü: Uyarılarımıza rağmen…

İBB Sözcüsü Murat Ongun, DHA’nın abonelerine servis ettiği “Taksim’e ‘geçici sergi platformu’ tartışma konusu” haberine tepki gösterdi.

Eklenme: 17 Şubat 2020 10:33 - Güncelleme: 17 Şubat 2020 10:36

DHA, İBB’nin Taksim’e kurduğu platformun maliyetini 652 bin TL yerine ‘652 milyon’ diye servis edince İBB’den tepki geldi.

İBB Sözcüsü Murat Ongun'un Demirören Haber Ajansı’na tepki gösterdiği açıklama şöyle:

“Taksim’deki #KavuşmaDurağı’nın yapım maliyeti alana açıkça konmuştur ve 652 bin liradır.

Bu kadar şeffaf bir bilgiyi medyaya “652 milyon liraya mal oldu” haberi ile duyuran Demirören Haber Ajansı’nı kınıyoruz.

DHA uyarımıza rağmen bir düzeltme yapmayarak art niyetli davranmıştır.”