Abone Ol

Cübbeli kadına ve paraya düşkündü! Eski mürit konuştu!

Hürriyet'in Cübbeli Ahmet Hoca hakkındaki haberi daha yayınlanmadan İslami kesimlerde büyük tartışma başlattı.

İŞTE HÜRRİYET'İN HABERİ

İsmailağa Cemaati'nin önde gelenlerinden, Cüppeli Ahmet olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü'nün gizli dünyasını, bir zamanlar çok yakınında duran, ancak vaazında söyledikleriyle, yaşadıkları arasındaki uçurumu görünce yollarını ayıran eski bir müridi anlattı.

Cüppeli Ahmet, Ortadoğu ve Avrupa'yı, bu eski dostuyla gezmiş. Malta sahillerinde denize girip jet-ski'yle gezmişler, Alpler'de dolaşmış ve ailece tatil yapmışlar. İşte diğer cemaat üyelerine yasaklanan bir yaşamdan 'Cüppeli' itirafları...

AVRUPA VE ORTADOÄžU'YU ADIM ADIM GEZDİK

Cüppeli ile 1993-1994'te tanıştım. İsmailağa Cemaati'nin içinde oldu tanışmamız. Birkaç sohbete getire götüre bir yakınlaşma oldu. Avrupa seyahatlerimi biliyordu. "Seninle Avrupa'ya gidelim" dedi. Ben de "Olur" dedim. 1998'den itibaren Avrupa'nın ve Ortadoğu'nun hemen hemen bütün ülkelerine götürdüm onu. Avrupa'da, İsviçre, Almanya, Hollanda, Avusturya ve Malta'yı gezdik. Avrupa gezilerimiz hem sohbet, hem de gezi amaçlıydı. Avrupa'daki Milli Görüş camilerinde sohbet yapıyordu. Ağırlıklı olarak ikimiz giderdik, senede 2-3 defa da ailelerimizle yurtdışında tatil yapardık.

KADINA VE PARAYA AŞIRI ZAAFI VAR

Ben gittiğim tatil yörelerinde jet ski'ye biniyorum. Onu da davet ettim, bindi. Zaten eğlenceli şeyleri denemeyi sever. Kendisi yabancı kadınlarla bir arada olmamayı öğütler, ama tatillerimizde genelde kadınlı erkekli plajlarda denize girmekten kaçınsa da oralarda dolaşır. 1999'da Kıbrıs'ta Dome Otel'de kaldık, Magosa'da denize girdik. Salamis Bay diye bir otel vardı. Orada yemek yemek istedik. Yemek havuz başındaydı, insanlar kadınlı erkekli havuza giriyordu. Benim hanımım kızdı.

MOLDOVALI KIZLARLA GECELİK İLİŞKİLER

Tunus'ta gittiğimiz turda, bir 'Tunus gecesi' düzenlendi. Dansözler çıktı, onları seyretmedi. Ama Arapça bildiği için bir şekilde onların telefon numarasını aldı ve onları Türkiye'ye davet etti. Onları burada 2 gün ağırladı. Cüppeli'nin paraya ve kadına karşı zaafı var. Cemaatten arkadaşları kendisine Moldovalı bir kız getirmişler. Kendisi nikáh yapıyor, beğenmedim deyip ertesi gün boşuyor. Buna muta nikáhı mı dersiniz, beğenmeyip ertesi gün boşadım nikáhı mı dersiniz, bilmem. Eşleri bilmiyor, bilseler buna asla müsaade etmezler.

TOPLADIÄžI 150 MİLYARLIK YARDIMLAR NEREYE GİDİYOR

Cüppeli'nin geliri sadece İsmailağa Vakfı'ndan Kuran tefsiri karşılığında aldığı para. Tefsir adı altında vakıftan resmi olmamak kaydıyla 5-10 milyar arası bir para alıyor. Cemaate de "Ben bundan beş kuruş para almıyorum" diyor. Onlar da "Aslan Hocam" diyorlar. "Kayınbabam bana bakıyor" demesi de yalan. Kayınbabası çok cimri bir adamdır. Cemaatten bazıları bunun eline para sıkıştırır. Bir de toplanan yardımlar var. Mescide bir elektrik cezası gelir 10 milyar, elli yerde konuşuyor, toplanan para 150 milyar. Mağdurun biri gelir, fakirim, dulum, hastayım der. Para toplamak için bunu bir güzel kullanır. Milli Görüş'ün Köln'deki merkezinde Cüppeli'nin sohbet yapmasına neden izin vermiyorlar dersiniz. Yardım topladığı için.

Vaazında ne demişti

DOKTORLAR
mecburen yüzme sporu vermişlerdir. Yüzme sünnettir. Biz denizlere gidemiyoruz. Karışık denizlerde, havuzlarda yüzemiyoruz. Sitelerin havuzuna giremiyoruz, erkek kadın karışıktır. Sırf erkek havuzuna da giremiyoruz, çünkü erkekler şortla yüzdükleri için avret yerleri açıktır. Erkeğe de bakmak haramdır. Bu sefer eve mecburen yüzme havuzu yapılmıştır. Kemik erimesi vardır ve bu sporları yapmazsam birkaç sene içinde hareket edemeyecek hale geleceğimi söylediler.