MedyaFaresi MedyaFaresi

Soylu BirGün Gazetesini Neden Hedef Aldı?

BirGün, Odatv'ye dayandırarak, Ticaret Bakanlığı'na, kendisine ve eşine ait firmadan 9 milyon liralık dezenfektan alındığının ortaya çıkmasının ardından görevden alınan Ruhsar Pekcan'ın kiraladığı evin tadilatını da bakanlık bütçesinden yaptırdığı iddiasını haberleştirmişti.

Eklenme: 01 Mayıs 2021 08:55 - Güncelleme: 01 Mayıs 2021 09:44

Twitter hesabı üzerinden BirGün'ün haberine tepki gösteren içişleri Bakanı Süleyman Soylu; "PKK’lı Birgün Gazetesi, hem yalan söylüyorsun, hem iftira atıyorsun... Bakanlığın tahsis ettiği konutun, sanki Sn. Ruhsar Pekcan’ın konutu gibi yansıtılması, 'linç kampanyasında ben de olayım' perişanlığıdır!" ifadelerini kullandı.

BİRGÜN DAVA AÇACAK

BirGün İmtiyaz Sahibi ve Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Aydın da, Soylu’ya Twitter hesabı üzerinden yanıt verdi.

Aydın, “BirGün gazetesi sol, sosyalist bir yayın anlayışına sahip bağımsız bir gazetedir. PKK’lı diyerek asıl iftirayı siz atıyorsunuz. Bu ithamınızı yargıya taşıyacağımızı bilin isterim” dedi.