Medyafaresi Facebook AdresiMedyafaresi Twitter AdresiHaber RSS

 

AKP yanlısı haber kanalları Digiturk'e para ödüyor mu? İlginç iddia!!!

  • Ana Sayfa
  • Medya
  • AKP yanlısı haber kanalları Digiturk'e para ödüyor mu? İlginç iddia!!!

Facebook Twitter Google Pinterest
Yayına yeni başlayan odatv.com sitesinde çok ilginç bir haber yeraldı. Digiturk'te büyük kanal muamelesi gören hangi kanallar beş kuruş para ödemiyor? İşte o iddialar!!!

"İSLAMİ HABER KANALLARI" DİGİTÜRK'E HÜKÜMET BASKISIYLA MI ALINDI?

 

Digiturk platformuna koymamak için direndiği Haber 7, Samanyolu Haber ve Kanal 24 Haber kanalları nasıl oldu da "Digiturk Ailesi"ne giriverdi?

Ustelik inanılmaz bir özel anlaşmayla…

Tüm bu olayların arkasında, hangi özerk bir kurumun başkanı vardı?

 

İşte ayrıntılar: 

Bugun Digiturk ekranında gördugunuz, Haber 7, Samanyolu Haber ve Kanal 24 kanallarının bu platformda yer almasının hayli ilginç bir hikayesi var.

Digiturk aylarca almamak için direndiği bu üç haber kanalını, merkezi Ankara'da bulunan özerk bir kurumun başkanının telefonuyla almak zorunda kaldı.

Ankara'daki özerk Kurum Başkanı, Digiturk'un üst düzey yöneticilerini arayarak,  hemen bu kanalların yayına sokulmasını istedi.

Digiturk yetkilileri  ne yapacaklarını tartışırken, aynı bürokrattan ikinci bir telefon geldi. Özerk Başkan bu kez bu üç kanalla özel bir anlaşmanın yapılmasını istedi.

 

ÜSTELİK BİR DE ÖZEL ANLAŞMA

 

Digiturk, hukumete yakınlığıyla bilinen bu haber kanallarını almakla kalmadı özel bir de anlaşma yapmak zorunda kaldı.

Bu kanallarla Digiturk'e para vermeyeceklerdi!!!!

İşin özünde Digiturk bu üç kanalla, tıpkı CNNTURK, HABERTURK, TV 8, KANALTURK, NTV vb. kanallarla yapılan anlaşmaların benzerini imzalaması gerekiyordu.

 

Ancak Özerk Başkanının direktifiyle, bu üç kanalla büyük kanallar KANAL D, ATV ve STAR TV ile yapılan anlaşmanın benzeri yapıldı.

Yani: Hükümete yakın bu üç kanal daha yayın hayatına başlamadan "büyük kanal statüsüne" sokuluvermişti.

 

Digiturk örneğin KANAL D ile yaptığı anlaşma şöyleydi: Bu kanaldan "üyelik" parası almıyor sadece reklam yeri istiyordu.

Diğer kanallardan örneğin TV 8'den hem reklam yeri  aldığı gibi hem de yılda 400 bin dolar alıyor.

 

Digiturk, Özerk Başkanının telefonuyla, Haber 7, Samanyolu Haber ve Kanal 24 Haber'den tıpkı büyük kanallarda olduğu gibi sadece reklam yeri aldı; yani 400 bin doları almıyor!!!!

 

Diğer haber kanallarından alınan yıllık 400 bin dolar bu üç yeni kanaldan alınmıyor!

 

KAYNAK: www.odatv.com

 

 

Facebook Twitter Google Pinterest

Etiketler: haber 24 digiturk

Tren otomobili ezip geçti

Uçakların çılgın iniş ve kalkışları

Japonlardan şeker tadında müzik türü: Kawaiicore

Haberi yokmuş gibi çekilemeyen kadın

Video İzle





Günün Haberleri



En Çok Okunanlar



GÜNÜN SPOR HABERLERİ

Vodafone Arena'nın çatı iskelesi çöktü!
Real Madrid İnter'i 3-0 devirdi
Fenerbahçe'nin forma sponsoru THY oldu
Beşiktaş'tan Mario Gomez bombası!

Beşiktaş'tan Mario Gomez bombası!

Beşiktaş, uzun süredir peşinde koştuğu Mario Gomez'in transferini bitirdi. ...
Tümü

GÜNÜN FOTO GALERİLERİ

Türkiye'yi Avrupa'ya dayamanın çılgın projesi
İşte dansçıların sıradışı ev halleri!
Obama'yı hiç böyle görmemiştiniz!
2015'in en iyi moda Instagram hesapları

2015'in en iyi moda Instagram hesapları

Tamam, moda insanın kendine yakışanı giymesi... Onu anladık. Peki yüzyıllardır kadınların en b& ...
Tümü





Hosting
Haber Ajansları - Dha - AA - İha

Medyafaresi "Haberin Doğru Adresi" 2003 - 2015 ©

0.0785
Medyafaresi başta medya dünyası (televizyon, reytingler, magazin ) olmak üzere Türkiye ve Dünya'dan Gündeme ilişkin, köşe yazıları, sağlık haberleri, spor dalları, kadınlara özel haberler, videolar, medya analizleri sunan Türkiye'nin en bağımsız ve güncel haber sitesidir.
Medyafaresi muhabirlerinin yayınladığı tüm yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı MedyaFaresine Aittir bunun dışında alıntı yapılan haberler ve içerikler, abonesi olduğumuz haber ajansları ( Anadolu Ajansı, Doğan Haber Ajansı, İhlas Haber Ajansı), köşe yazarları ve yorumu yapan kullanıcılar gibi haber kaynaklarına aittir izinsiz kopyalanamaz ya da yayınlanamaz.